Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 51 mal aufgerufen
 Erstes Unterforum
Banning Offline

11.10.2019 10:37
sentiment de progresser Antworten

Ik kan niet genoeg over Krysten praten en hoeveel haar reis mij en zoveel anderen heeft ge?nspireerd. Een jaar geleden maakten ik en mijn vrouw een reis naar Toronto en ik liep de GoodLife-marathon in een Nike Air Pegasus 83 Damen tutu, aten alle Timbits, probeerden Canadese Maple Syrup, zagen de watervallen en aten wat poutine. Maak dat af met een geweldige groep Asics Gel Lyte 5 Donna hardlopers (zie foto hier) en van een internetvriend een echte vriend kunnen maken. Afgelopen weekend liep Krysten weer de halve marathon van Goodlife en trainde hij als een baas en racete hij zo sterk.

Deze twee mensen (Christina en RunEmz) lichten mijn Instagram-feed op als ze samen zijn. Bekijk haar laatste bericht "De beste verrassing ooit" en je zult de vriendschap en liefde tussen deze twee voelen. Ze vingen zelfs de verrassing op video, wat het nog epischer maakt. Maar Christina liep zondag de Vancouver-marathon voor Team Nike Air Max 90 Homme Vega een paar maanden nadat ze met Emz een PR in Phoenix had genageld. Haar racefoto's zijn gevuld met ALLE GLIMLACHEN en ik ben altijd een fan van dat soort races. We moeten niet vergeten dat hardlopen ons gelukkig maakt en tijd doorbrengen met mensen van wie we houden om ons heen is des te meer reden Adidas Superstar Mujer om te vieren.

Ik gebruikte een radicale aanpak waarbij ik vier maanden op reis ging en mijn trainers maar één keer per week aan elkaar haakte als dat het geval was. Ik keerde toen 12 weken terug voor mijn doelrace in Edinburgh, liet een vriend naar sub-4: 30 lopen zes weken in training en hoopte toen op het beste. U kunt hier meer lezen over mijn succes naar sub-4.
Doe je regelmatig krachtwerk?

Ehm, soms. Wanneer ik het me herinner. Ik weet dat het me goed zal doen en het heeft geholpen mijn ITBS-problemen op te lossen, maar ik ben www.hamsterylittlebillys.nl er heel sporadisch over. Ik doe mijn bilspieren, wat lunges, squats en enkels beenplanken. Maar niet zo vaak als ik zou moeten.
Iedereen die een goede afstandsloper wordt, ontwikkelt uiteindelijk zijn eigen mantra's en manieren om met ongemak tijdens training en racen om te gaan. Wat is van jou?

Adidas Ultra Boost Mujer Voor een marathon schrijf ik soms 'dit is waar je wilt zijn' in mijn hand. Het herinnert me eraan dat ik iets doe dat ik leuk vind en dat ik heb voorbereid op (meestal) 16 weken. Ik herhaal ‘je goed voelen, je sterk voelen’ in mijn hoofd en gebruik positieve zelf-praat. Ik zeg dan tegen mezelf: 'nog een half uur te gaan', '20 minuten en je kunt stoppen', 'kom op, 2 mijl, je kunt dat op hakken doen en je draagt ??nooit hakken'.
Wat zijn je toptips voor marathon-nieuwkomers om die lange runs te doorstaan? Bij voorbaat dank, ga zo door! ??

Misschien Nike Air Max Zero Womensben ik het maar, maar ik hou van lange runs. Ze zijn het onderdeel van de training waardoor ik het gevoel heb dat ik mijn doel bereik. Dus concentreer u op hoe ver u elke week bent gekomen naarmate de kilometerstand toeneemt.
Breng een aantal interessante, of op zijn minst verschillende, routes in kaart omdat je je na een paar weken zult vervelen. Laat een vriend je vergezellen op een deel van de weg of op een fiets om je te vermaken. Ik draag niet vaak een koptelefoon, maar als ik echt geen zin heb om die dag hard te lopen, neem ik mijn ipod en zet wat muziek op. Oh, en oefen wat je op de racedag gaat eten - snoepjes, gels, enz.

Sprung  
Xobor Forum Software von Xobor.de
Einfach ein Forum erstellen
Datenschutz