Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 26 mal aufgerufen
 Erstes Unterforum
Banning Offline

10.10.2019 10:31
amusant de regarder Antworten

Toen ik ongeveer zeven was, nam mijn moeder me mee naar de Nike Air Pegasus 83 Femme stad om een ??nieuwe outfit te kopen. We kozen voor een groene korte broek en een bijpassend T-shirt gekocht in John Lewis dat zou worden gedragen voor een 5k leuke run. De shorts en het T-shirt waren gemaakt van katoen, maar dit was lang voordat de wereld op de hoogte was van het afvoeren van stoffen.

Ik herinner me dat we de baan rondrenden. Rennen toen we meneer Cadmore zagen, stond een van onze buren op door het park te juichen en we werden tegengehouden door iemand anders die we wisten toen we de finish af renden zodat ze me een pond konden geven. Ondersteuning + bemanning3

Ik loop deze cursus nu elk jaar als onderdeel van de Great Nike Cortez Mens Eastern Run, waarbij ik de halve marathonafstand kies in plaats van de leuke run, en mijn moeder en vader staan ??juichend langs de kant van de route. Ze hebben me aangemoedigd in marathons in Nottingham, Manchester en Veneti?, en dit weekend zaten te kijken naar de live online streaming van de marathon van Frankfurt om mij en Liz over de finish te zien komen.

Een jaar lang deed mijn moeder de Nike Air Max Tavas Womens Seabank-marathon die van Boston naar Skegness langs de zeebank loopt. Dit is mijn vroegste herinnering aan het zien van een marathon. Mijn vader en ik reden naar punten langs de route om haar en haar vrienden voorbij te zien gaan en ze toe te juichen. Ze vroeg om een ??pint bier bij de finish en we verplicht - het omhoog te houden toen we haar zagen aankomen en ervoor zorgen dat ze naar de finish sprintte. De appel valt niet Nike Roshe Run Damen ver van de boom.

Vandaag is de 60e verjaardag van mijn moeder Nike Air Max Zero Donna en gisteren heeft ze haar voornemen aangekondigd om volgend jaar weer een marathon te doen. Waar het ook is, ik zal haar daar aanmoedigen en ervoor zorgen dat ik het bier klaar heb voor haar sprintfinish.

Ik wierp mezelf voor de tweede keer op zaterdagochtend van een modderige heuvel af, de £ 25 paar spikes die ik enkele dagen eerder had gekocht, waren een goede investering. De maarschalk onderaan de heuvel riep 'Scherpe bocht naar rechts' terwijl mijn benen worstelden om een ??andere richting uit te gaan dan naar voren.

De metalen spijkers onder mijn tenen groeven in en ik slaagde erin een boom te ontwijken en rechtsaf te slaan. Een veel meer ervaren hardloper die zonder spijkers liep, zou me later vertellen hoe hij die boom twee keer kon gezichtplanten.

De Met League-race op Claybury markeerde de eerste langlaufrace van het seizoen. Het is lang geleden dat ik een cross country Adidas Zx 750 Femme race heb gelopen en op zaterdag kwam ik bij de Serpentine Ladies om te strijden op beha

Als van mijn club. Ik heb in de loop van de jaren aardig wat lieve mensen ontmoet en nog een paar vrienden de sport in getrokken, dus het is niet helemaal nieuw om met een groep hardlopers op een race te komen. Maar het aantrekken van een clubvest en concurreren als onderdeel van een team was dat wel.

'Concurreren' is het belangrijkste woord van de dag. Er was geen klok bij de start / finish van de race, en veel van de lopers (waaronder ikzelf) renden zonder horloge. Omdat, in tegenstelling tot marathons of 10ks, het bij cross country niet om tijd gaat of een nieuwe PB klokken. Het is een echte race tussen jou en de mensen om je heen. Punten worden toegekend aan de teams op basis van waar leden eindigen, dus het inhalen van leden van andere teams is belangrijker dan mijlsplitsingen.

Sprung  
Xobor Forum Software von Xobor.de
Einfach ein Forum erstellen
Datenschutz