Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 46 mal aufgerufen
 Erstes Unterforum
Banning Offline

28.09.2019 09:40
nach meiner letzten Antworten

Dit is maanden achter de schermen aan de gang geweest. Denk aan sms-berichten en privé Facebook-chats. Nou, ik bedoel, dat is waar, maar het is echt geen ENORM geheim geweest, alleen meer in de trant van dat we er niet echt Adidas Gazelle Dames zeker van waren wat we wilden dat het ... anders dan EPIC was.

Zoals velen van jullie weten, is het bekend dat sommige leden van de #WeRunSocial-crew het Rock ’n’ Roll Las Vegas-weekend combineren met een andere race. Kortom, omdat de RnRLV half en vol 's avonds begint (16.30 uur), geeft dat ons voldoende tijd om diezelfde ochtend nog een race te lopen.

Het begon een paar jaar geleden toen sommige hardlopers RnR San Antonio en RnR Las Vegas (# SA2LV) combineerden. Vorig jaar deden sommigen van ons Disneyland Avengers en RnR Las Veags (Disney2LV) en dit jaar doen we het opnieuw, maar in San Diego op de Silver Strand Half Marathon.

Voer een race op zondagochtend vroeg uit (idealiter doe het rond 2 uur).
Ga naar het vliegveld. Neem een ??vlucht naar Las Vegas.
Loop de halve (of volledige) marathon van Las Vegas (neem zoveel Adidas Zx 750 Dames tijd als Nike Air Max 270 Mens je wilt, natuurlijk binnen RnR-richtlijnen)

UPDATE: Ze zijn terug. Klik hier om de uwe te krijgen - ze KUNNEN wat beschikbaar hebben op de expo bij de Pro Compression-stand, maar als u snel bestelt, kunt u ze eerder krijgen.

Dat is het eigenlijk. Enkele vriendelijke dingen die je moet onthouden:

Eet (het is iets dat de eerste keer vergeet te doen omdat je zo bezig bent met het maken van vluchten, hotels, etc.)
Wacht na de eerste race voldoende tijd om de luchthaven te bereiken. Moet je douchen? Moet je teruggaan naar een hotel? Welk vliegveld? Denk aan beveiligingslijnen
Regel vooraf een slabbetje voor Las Vegas. Je bent niet op de RnRLV-expo omdat je in San Diego bent (hoewel sommigen vrijdag naar Vegas zijn gevlogen).

Maar mijn favoriete bit is de wijzerplaat die je laat zien hoe actief je het afgelopen uur was Nike Air Max 180 Damen toen je Nike Air Max 720 Damen naar de tijd keek - hoe meer stippen er naast de minuut zijn, hoe actiever je was.

Kortom: ik vond de Fitbit Surge leuk. Het ziet er mooi uit om mijn pols en doet het werk dat ik wilde doen (metingen en cycli meten en me vertellen hoe actief ik overdag ben), evenals sommige dingen die ik waarschijnlijk niet nodig heb, maar wel leuk zijn (slaap volgen en toont me sms-berichten).

Het synchroniseert met een app op uw telefoon om u veel informatie over uw dag en uw activiteiten te geven, maar in tegenstelling tot sommige merken werkt het goed onafhankelijk van uw telefoon. Het kan echter niet met me mee zwemmen, wat de enige teleurstelling is die ik had.

Als je wacht tot zoiets als dit aankomt met Kerstmis om een ??nieuwe trainingsroutine te starten of te beginnen met hardlopen, wacht dan niet, begin toch. Je kunt de eerste Adidas Zx Flux Damen paar maanden redelijk goed rondkomen door de tijd dat je hardloopt vast te leggen met een eenvoudige stopwatch.

Op 11 augustus raakte ik de startlijn van de TransRockies Ultramarathon, een meerdaagse trailrun die 56 mijl en bijna 9.000 voet aan hoogteverschillen aflegt op 12.500 voet. Dit is een formidabele uitdaging voor de meeste mensen, laat staan ??voor een stadium IV overlevende van longkanker; Ik werd gediagnosticeerd in de herfst van 2013. Ik ben een 49-jarige vader van twee en een man die nog nooit een dag in zijn leven heeft gerookt.

De reis begon met een wandeling van 1/2 mijl na mijn laatste ronde chemotherapie in januari 2014, op welk punt ik moest stoppen vanwege uitputting en op donderdag 14 augustus voltooide ik de 3-daagse Transrockies-etappekoers.

Vandaag is het bijna twee jaar geleden dat bij mij de diagnose www.lacloseriedessaveurs.fr longkanker stadium vier werd gesteld, een nieuwe stap in mijn genezingsproces. Ik besloot om deel te nemen aan de ultramarathon omdat ik collega-overlevenden wil inspireren en motiveren om fysieke activiteiten in hun genezingsproces op te nemen. Mijn non-profit, Supportersize, stelt mensen die getroffen zijn door kanker in staat om vreugde, solidariteit en prestaties te ervaren door fysieke activiteiten en buitenevenementen. Hoewel we niet kunnen beweren kanker te genezen, kunnen we mensen welbevinden met momenten van geluk, hoop en trots. We verzamelen ook geld voor hypermodern onderzoek naar longkanker.

Sprung  
Xobor Forum Software von Xobor.de
Einfach ein Forum erstellen
Datenschutz