Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 31 mal aufgerufen
 Erstes Unterforum
Banning Offline

26.09.2019 09:17
schneller ausverkauft Antworten

Ik heb de loopband dit jaar behoorlijk gebruikt. Ik weet dat veel mensen een hekel hebben aan hardlopen op loopbanden, en ik zat vroeger Nike Air Max 97 Donna in Team Treadmill Haters. Maar nu niet meer.

Terwijl ik buiten hardloop, zou een schilderachtige plek altijd mijn eerste keuze zijn, soms is de loopband de realistischere optie voor mij. De afgelopen week is HEET geweest in Londen. We hebben het over 30C. Dat is geen hardloopweer buiten, vooral als je snel moet werken.

Natuurlijk zijn er andere manieren om de stijgende temperatuur te omzeilen: ren vroeg, laat laat, vertraag. Maar omdat mijn werk me 's morgens vroeg en' s avonds laat laat trainen, betekent dit dat mijn eigen hardlopen moet worden gedaan in het midden van de dag wanneer het kwik het hoogst is op de thermometer.

Gelukkig heb ik een cheapo-sportschool om de hoek en 's middags zijn de 20 loopbanden vrij leeg, wat betekent dat ik die direct onder de airco-opening mag kiezen. #winning Er is echter nog steeds www.laboutiquedusav.fr behoorlijk wat zweet aan het einde van een sessie ziet mijn loopband eruit als een stoel op de eerste rij bij Seaworld.

Deze week heb ik mijn snelheidssessie in de sportschool gedaan - 6x800m op 6: 20 / mijl tempo. Ik ben er vrij zeker van dat ik dat tempo niet buiten in de zon zou hebben bereikt. Dat is het andere dat ik dit jaar heb gevonden - als je het nummer op het toetsenbord intoetst, hebben je benen geen andere keuze dan eraan te rennen.

Ja, je kunt nog steeds die interne hebben: "Ik kan het niet, ik moet de dialoog vertragen", maar het betekende die extra stap van het uitsteken van je hand om op een knop te drukken. Je hand wordt een externe bemiddelaar tussen je hoofd en benen die zegt: "wacht even, geef het gewoon wat meer tijd".

Ze zijn ook dit jaar een goed hulpmiddel voor mij geweest om een ??bepaald tempo te Asics Gel Lyte 5 Dames leren. Mijn marathonritten aan het begin van het jaar waren een beetje overal. Ik zou te hard gaan en dan worstelen in de laatste kilometers die volledig met mijn hoofd (en benen) in de war waren. Toen deed ik mijn laatste 10 miler in marathon tempo op de loopband een week voor Edinburgh. Ik voelde me vrij goed tijdens het opbouwen van mijn zelfvertrouwen in de race en bevestigde hoe het racetempo voelde, zodat ik het vanaf mijl één van de marathon kon raken.

Ja, 10 mijl op de loopband was behoorlijk saai, maar ik kwam gewapend met een iPad en een film (mijn goedkope sportschool betekent dat ik mijn eigen entertainment meebreng).

Er is een verschil tussen rennen op een loopband en buiten rennen. Maar het is niet zo enorm als sommigen willen doen geloven. Ik denk dat veel ervan mentaal is, omdat je jezelf moet pushen om een Nike Air Max Thea Damen ??bepaald tempo buiten te halen in plaats van dat de riem je erin dwingt. Maar wetende dat je het in de sportschool hebt gedaan, kan je het vertrouwen geven om het buiten te doen.

Dus als de omstandigheid betekent dat u behoorlijk wat van uw hardloopactiviteiten op een loopband doet, hoeft u zich daar geen zorgen over te maken. Een run is nog steeds een run. Als het het verschil is tussen een goede loopbandloop en een slechte buitensessie (of helemaal geen loop), weet ik wat ik zou nemen. Maar ga naar buiten wanneer je kunt, het is beter voor je rennen en je ziel om het een beetje door elkaar te halen en buiten in de frisse lucht te komen.

Paniek. Het was een moment van pure paniek. Het soort waarbij je niet weet wat je moet doen en je kijkt gewoon de kamer rond met wijd open oogbollen die proberen antwoorden in de ogen van iemand anders te vinden. Dat werd snel vervangen door hulpeloosheid toen de klok nul seconden naderde en culmineerde in shock en nederlaag zodra de tijd om was. Zo was het registreren voor Seawheeze in 2017. Met creditcardfouten, mensen die meerdere computers en verschillende mobiele apparaten nodig hadden, was het duidelijk dat het bestaande formaat van "wie het eerst komt, het eerst maalt" niet meer zou werken voor de SeaWheeze Halve Marathon van Lululemon als de registratie elk jaar sneller uitverkocht zou blijven (2017 binnen enkele minuten uitverkocht).

Het lijkt erop dat een "open" registratie zinvol is. Degenen die kunnen instappen, instappen. U kunt misschien vooruit plannen en de tijd in uw agenda reserveren om op uw computer te worden gelijmd voor het exacte moment dat de registratie wordt geopend, maar het leven gebeurt. Wat als uw wifi die ochtend niet beschikbaar is, u een auto-ongeluk krijgt, uw kind overgeeft aan zichzelf (of u)? Vanuit het perspectief van klantrelaties kan een race niet binnen een uur (of in dit geval 15 minuten) uitverkocht zijn en voor iedereen als 'eerlijk' worden beschouwd.

Sprung  
Xobor Forum Software von Xobor.de
Einfach ein Forum erstellen
Datenschutz