Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 47 mal aufgerufen
 Erstes Unterforum
Banning Offline

25.09.2019 06:51
ressentez une certaine incertitude Antworten

De twee belangrijkste dingen na de bevalling zijn rust en voeding, maar weinigen praten daarover. In plaats daarvan beoordelen vrouwen zichzelf op basis van hun trainingen en wat ze andere vrouwen zien doen op sociale media, en dat is echt ongezond. Ik was hier zelf schuldig aan en zal niet dezelfde fout maken als ik mijn volgende baby heb.

Ik verloor mijn babygewicht veel te snel omdat ik veel te veel aan het doen was en daardoor voelde ik me vernietigd. Vrouwen vroegen: hoe ben je zo snel weer in vorm gekomen? Dat was echt verontrustend omdat ik niet fit was, ik was frazzled. En ik had hulp nodig. Vrouwen zouden elkaar moeten vragen hoe ze zijn, in plaats van commentaar te geven op hoe ze eruit zien.

De ervaring van elke vrouw is zo anders en daarom is het echt belangrijk dat Nike Air Pegasus 83 Womens je jezelf niet met iemand anders vergelijkt, vooral met professionele atleten. Als je klaar bent om te trainen en op een hoog niveau te concurreren (zoals er echt eerlijk voor staat) goed voor je is, krijg het dan! Maar als je jezelf pusht om te trainen alleen omdat je andere zwangere vrouwen of nieuwe moeders het ziet doen, zodat je je op de een of andere manier onvoldoende voelt om niet bij te houden, doe je jezelf geen gunsten.

Over het algemeen denk ik dat vrouwen super onrealistisch zijn en veel te hard voor zichzelf. Onthoud dit, mama's: je hebt zojuist een mens gemaakt, dus je verplettert het al.

Logisch gezien had de hele reis weinig zin. Waarom zigzaggen door de Verenigde Staten en in een korte tijd een enorm aantal kilometers op de weg en te voet registreren? Waarom halverwege Kansas en door akkers rijden om verdwaald Asics Gel Lyte 3 Dames te raken, wakker worden omringd door een kudde vee en je realiseren dat je hebt geslapen op de ‘top’ van de hoogste top van Nike Air Max 270 Mens Kansas? Natuurlijk, ons plan was een beetje onlogisch, maar gelukkig is logica voor ons niet altijd een factor in een goed avontuur, terwijl het meestal buiten de gebaande paden gaat.

Gedurende die twee weken sliepen we in de vrachtwagen, aten we tonijn uit een blikje, spoelden we af in kreken, negeerden waarschuwingssignalen voor ratelslangen in Oklahoma en maakten motorvrienden in Sturgis, South Dakota. We zagen een deel van het Amerikaanse westen dat je niet kunt zien in een boek, op internet of zelfs van de snelwegen. En deze periode was zo informatief voor de rest van mijn leven.

Het woord 'avontuur' wordt tegenwoordig vrij gemakkelijk rondgegooid. Het is gepleisterd op t-shirts, koffiemokken en Nike Air Zoom Pegasus 35 Womens bumperstickers. We zijn duidelijk hongerig naar een gevoel van avontuur, maar het vinden is gemakkelijker gezegd (of op je bumper Asics Gel Lyte 5 Dames geslagen) dan gedaan. We denken dat we het te druk, te arm of te moe hebben. Het voelt misschien gemakkelijker om avontuur op Netflix of via de #adventure-hashtag op Instagram te ervaren.

Misschien denk je, zelfs als ik de tijd, het geld of de energie had om eruit te komen en iets wilds te doen, zou ik niet weten waar ik moest beginnen. Ik ben nieuw in dit hele parcours. Ja, ik heb misschien een paar extra jaren van hardlopen dan jij, en hoewel ik het verbazingwekkend vind dat Alex Borsuk en Kaytlyn Gerbin de Infinity Loop hebben gedaan op Mount Rainier of dat Tommy Caldwell en Kevin Jorgeson 19 dagen hebben doorgebracht met het beklimmen van de Dawn Wall in Yosemite Nationaal Park, dat spul zit ook ver Nike Internationalist Womens boven mijn hoofd. U bent bij ons aan het juiste adres! Dit is de Trail Running 101-serie, en dit artikel is jouw trailhead Nike Air Max 270 Damen voor hardlopen als middel om op avontuur te gaan.

Sprung  
Xobor Forum Software von Xobor.de
Einfach ein Forum erstellen
Datenschutz