Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 34 mal aufgerufen
 Erstes Unterforum
Banning Offline

25.09.2019 06:41
fisica ti aspetterà quando Antworten

Prenatale lessen waren er om je gewoon te vertellen over ademhalen tijdens de zwangerschap en niet veel anders. Vrouwen stopten met werken na zes maanden en begonnen toen met zwangerschapsverlof. Als je weer aan het werk zou gaan nadat je je baby had gekregen, moest je zes weken na de geboorte teruggaan.

Toen mijn zoon werd geboren, moest ik 10 dagen in het ziekenhuis blijven, dit was de norm in 1971. U werd geadviseerd om de baby niet uit te nemen totdat u een schone gezondheidsverklaring had gekregen van de bezoekende verloskundige. Er was geen advies over fit blijven, of wat fitness betreft, hoe je moeder moet zijn. Ik veronderstel dat ze dachten dat je met een nieuwe baby van je voeten zou Adidas Superstar Hombre lopen, dus fitness kwam nooit in de vergelijking.

Maar wandelen was wat ik samen met zowat elke andere moeder in de jaren '70 deed - maar het was een middel om zich in de eerste plaats te verplaatsen.

In juni 1976 was ik zwanger van mijn derde kind en mijn broer liep de inaugurele Sea Bank Marathon die begon bij Skegness in en eindigde in Boston, Lincolnshire. 26 mijl in de hitte van de zomer, het was de eerste keer dat ik ooit echt van een marathon hoorde. Maar 21 jaar later deed ik de wandeling zelf, mijn eerste marathon.

Ik had vier kinderen ouder dan 10 jaar, de laatste (Laura) werd in 1982 geboren. In die jaren was fitness nooit een probleem om tijdens een van de zwangerschappen te bespreken, maar ik bleef vele kilometers lopen. De kinderen naar school brengen, de kinderwagen duwen, de wekelijkse boodschappen doen met de Nike Air Max 270 Womens kinderwagen, de boodschappen eronder altijd in de kinderwagen.

Ik zou overal naartoe lopen, en omdat ik moest verhuizen maar de scholen van de kinderen niet wilde verplaatsen, liep ik de kinderen naar school en terug - vier mijl per dag. Op dagen dat ik moest gaan winkelen, voegde dit nog zes mijl toe, dus op sommige dagen zou ik in totaal 10 mijl lopen.

Ik zou de kinderen laten zwemmen, maar met vier kinderen was er nooit veel te zwemmen voor mij. Er is er altijd een om van dichtbij te leren zwemmen, twee rotzooien en, hoewel er een een goede zwemmer was, moest ik me toch bewust zijn van haar gevaar in het zwembad.

Toen onze jongste naar school ging, ging ik 's avonds weer aan het werk met planken stapelen voor een grote supermarkt. Dit was zwaar, fysiek werk om pallets over de werkvloer te trekken. Na vier kinderen overdag heen Nike Air Max Command Damen en weer naar school te hebben gelopen, boodschappen te doen, een hond om te wandelen en eten om te sorteren en wassen, enz. Was het nog moeilijker. U hoeft niet naar een sportschool te gaan.

Mijn eerste stappen in ‘Keeping Fit’ waren in 1997, toen ik besloot om de Sea Bank Marathon te lopen. Dus ik zou gaan wandelen en trainen om 26 mijl te lopen. De langste wandeling die ik vóór de marathon heb gemaakt, was van Peterborough naar Stamford, ongeveer 16 mijl op de route die we namen, en dat is ons binnen vier uur gelukt.

Ik heb altijd van wandelen genoten, en nog steeds, of het nu voor mijn plezier is of voor de noodzaak. Maar ik heb het nooit beschouwd als een zwangerschapsfitnessregime of iets dat te maken heeft met het krijgen van de kinderen. De moeders van vandaag hebben het voordeel van verloskundigen die adviseren over Nike Air Max 90 Uomo gezondheid en voeding, maar ze hebben ook veel informatie om mee te nemen als ze zwanger zijn, wat voor sommigen waarschijnlijk behoorlijk overweldigend is.

Yngvild Kaspersen (interviews voor en na de race) had haar eigen fantastische race. Tegen de tijd dat ze Barr Camp passeerde op mijl 7,6, was ze een minuut voor de rest van het veld. Deze voorsprong zou in principe een paar seconden tot een minuut groeien telkens we haar zagen. Kaspersen, een Noor die op zeeniveau woont, zei na de race dat ze nerveus was over de extreem hoge hoogte van Pikes Peak. Het bleek dat ze zich niet veel zorgen hoefde te maken, want ze zag eruit alsof ze gemakkelijk aan het joggen was op de turnaround. Ze zei ook dat haar twee weken durende vakantie in Colorado voorafgaand aan de race haar waarschijnlijk heeft geholpen om zich daar comfortabel te voelen. Nike Air Max 90 Damen Kaspersen had een Nike Roshe Run Femme geweldige afdaling, plaatste de snelste afdaling van de dag voor dames en overschreed de lijn met een opening naar de rest van het veld.

Sprung  
Xobor Forum Software von Xobor.de
Einfach ein Forum erstellen
Datenschutz