Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 33 mal aufgerufen
 Erstes Unterforum
Banning Offline

20.09.2019 10:43
moeilijk om hier te wonen Antworten

Hij ontdekte de non-profit Breathe Utah en vroeg of hij geld kon inzamelen voor de organisatie. In een onoffici?le race pingelde hij vrienden en familie om hem te helpen geld in te zamelen voor voltooide rondes op de pieken. Het eerste jaar, in 2012, verzamelde hij $ 5.000.

“Ik ben naar Salt Lake City geweest om deel te nemen aan de RUFA-evenementen sinds ze officieel RUFA waren. In eerste instantie rende Jared Grandeur Peak op en neer om aandacht te krijgen voor lokale luchtkwaliteitsgroepen. Enkele vrienden gingen een paar Nike Air Presto Mujer rondjes met hem mee - niemand van ons kon hem meer bijhouden! 'Zei Nike Air Max 90 Mens Nelson. Na een paar jaar werd RUFA geformaliseerd en uitgebreid naar verschillende Nike Air Max 2017 Dames locaties en evenementen in Utah, Colorado en Chamonix, Frankrijk. Klimevenementen werden ook gecre?erd. Elk evenement ondersteunt een regionale organisatie die zich bezighoudt met wetgeving en onderwijs voor luchtkwaliteit en gezondheid.

Vervolgt Nelson, "Misschien is de grootste weerspiegeling van zijn karakter dat Jared deze evenementen cre?erde als een hulpmiddel om zijn gemeenschap te motiveren om beter betrokken te zijn bij kritieke milieukwesties. Hij doet het niet om lofbetuigingen of aandacht voor zichzelf te krijgen, maar om de naald op een zinvolle manier te verplaatsen. Hij doet veel meer dan de meesten zouden weten. Jared is gepassioneerd over het verminderen van de impact Adidas Superstar Hombre van huizen, inclusief het bouwen van een nul-nul huis en advies over Nike Internationalist Dames talloze andere verbouwingen en nieuwbouw. Het verminderen van zijn impact op de planeet is van cruciaal belang voor Jared, en hij wil het pad vrijmaken voor anderen om dit ook gemakkelijk te kunnen doen. "

In 2011 besloten Jared en Mindy hun toenmalige huis weer op te bouwen tot zonne-energie en positieve energie, wat betekent dat het meer energie produceert dan wat erin wordt verbruikt. “Ik raakte ge?nteresseerd in netto-nul wonen, omdat de Salt Lake Valley in de winter vaak de slechtste luchtkwaliteit in de natie heeft. Het is moeilijk om hier te wonen en er niet aan te denken. De meeste mensen die erover nadenken, klagen erover. Ik wilde nog een stap verder gaan. Ik dacht: hoe kan ik mijn huis gebruiken om de energie te cre?ren die ik gebruik? Ik heb het Nike Roshe Run Damen als een technisch probleem afgebroken: hoe kan ik een huis ontwerpen Adidas Zx 750 Donna waar het niet veel energie nodig heeft? Hoe kan ik die energie cre?ren? Hoe pak ik mijn energiebehoeften aan? We verbruiken allemaal energie in ons leven, 'zei Campbell.

Sprung  
Xobor Forum Software von Xobor.de
Einfach ein Forum erstellen
Datenschutz