Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 58 mal aufgerufen
 Erstes Unterforum
Banning Offline

19.09.2019 10:14
immédiatement ma montre Antworten

Afgelopen weekend heb ik het Regent's Park 10k gerund. Het is een van Nike Air Presto Femme mijn favoriete races, deels omdat het het hele jaar door elke maand wordt gehouden, dus ik weet dat ik kan verschijnen als ik denk dat ik in goede vorm ben en ik een crack wil hebben om 10k te Nike Cortez Herren racen. Ik wilde zien hoe mijn recente marathontraining zich had vertaald naar mijn 10k-tijd.

Dus dat is wat ik deed. Ik dook op, haalde diep adem en rende zo snel als ik kon. Omdat ik deze zomer aan mijn 10k-tijd wil werken, en de eerste stap was om te kijken waar ik nu sta. Als je met me mee wilt doen aan deze missie, lees dan verder.

Mijn PB's zijn 5k 21:21 en 10k 45:16. (Ik moest er gewoon zo uitzien als ik me niet kon herinneren.) Ik ben nu niet zo snel als dit, maar mijn doel is om dichter bij deze tijden te komen.

Ik had besloten niet op mijn horloge te kijken en door te gaan in een tempo dat ‘comfortabel hard’ was. De cursus bestaat uit Nike Cortez Femme drie ronden, dus ik wist dat als ik een tijd wilde beginnen met 45, elke keer als ik de finishklok passeerde er iets 15 en 30 zou moeten staan.

Ik herinner me niet veel van de race. Ik weet dat de klok op 15.30 uur stond toen ik voor het eerst voorbijging (ik begon vrij ver vooruit). Ik weet dat het de tweede keer meer dan 31 minuten was en ik wist zeker dat ik de sub-46 had gemist. En ik herinner me het punt in de laatste ronde waar ik besloot een groep in te halen waar ik achter zat en begon naar huis te duwen.

Op het rechte stuk naderde de klok 46 minuten en ik had geen idee hoeveel tijd ik had. Ik overschreed de lijn te uitgeput om meteen naar Nike Air Pegasus 83 Femme mijn horloge te kijken. Het was 45:54 zoals een e-mail later zou bevestigen (en 8e vrouw). Ik was heel blij.

Voordat ik bij de #SportsBraSquad kwam, zag ik zelden vrouwen die niet slank Adidas Zx Flux Mujer liepen zonder shirt aan. Het is belangrijk om vrouwen in verschillende vormen en maten te zien! Omdat zonder een scala aan kracht, de enige lichamen die we zien, degenen zijn die we in de media zien! En volgens de National Association of Anorexia Nervosa and Associated Disorders, is het lichaamstype dat in de reclame wordt afgebeeld als het ideaal natuurlijk bezeten door slechts 5% van de Amerikaanse vrouwen. 5%! En in een badass-campagne genaamd The 67% Project, ontdekte Refinery29 dat, ondanks het feit dat de meeste Amerikaanse vrouwen plus-size zijn, ze minder dan 2% uitmaken van de afbeeldingen die we zien.

Hoe groter een vrouw, hoe groter de Nike Air Vapormax Donna kans dat ze als lui, ongezond wordt bestempeld en of je het wilt toegeven, lelijk. EN IK BEL BULLSHIT OMDAT GEZONDHEID NIET KIJKT, HET IS EEN LEVENSSTIJL.

Een van de meest effectieve manieren Nike Air Max 270 Damen om de manier waarop we ons lichaam zien en voelen te veranderen, is om te ervaren waartoe ze in staat zijn. Om actief te worden dat u machtigt. Het maakt niet uit of dat hardlopen, fietsen, tillen, golfen, dansen, surfen, naar de sportschool gaan, op een elliptische trainer, wandelen of bergbeklimmen gaat. (DEZE LIJST KAN VOOR ALTIJD GAAN MAAR JIJ KRIJGT HET PUNT!) Deelnemen aan de #SportsBraSquad gaat over het onder ogen zien van onze innerlijke critici, gezien worden, elkaar ondersteunen onderweg en de wereld laten zien dat kracht in alle vormen, maten en leeftijden komt .

Sprung  
Xobor Forum Software von Xobor.de
Einfach ein Forum erstellen
Datenschutz